Υλικά για 2 μερίδες

  • 1 μέτρια μπανάνα ώριμη

  • 2 μεσαία αυγά

  • ½ φλ βρώμη ολικής άλεσης (50g)

  • Λίγη κανέλα

Προετοιμασία

  • Βάζεις το στο μπλέντερ όλα τα υλικά και χτυπάς μέχρι να γίνει χυλός. (θα έχει λίγα κομματάκια από τη βρώμη και όσο περνάει η ώρα μπορεί να σας πήζει περισσότερο το μίγμα.

  • Βάζεις ελάχιστο λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι και σκουπίζεις με χαρτί κουζίνας όλη την επιφάνεια.

  • Αφού το τηγάνι έχει πάρει μέτρια θερμοκρασία, προσθέτεις το μίγμα σε στρογγυλές δόσεις και ψήνεις. Όταν είναι ώρα να το γυρίσεις πλευρό θα παρατηρήσεις να έχουν σχηματιστεί μικρές φουσκάλες αέρα.

  • Ψήνεις και από την άλλη πλευρά και προσθέτεις την επόμενη δόση. Κάπου εδώ ίσως χρειαστεί να χαμηλώσεις και άλλο τη θερμοκρασία της εστίας.

Το διατροφικό μου σχόλιο

Θρεπτικό συστατικό Ενέργεια (kcal) Πρωτεΐνη (g) Υδα/κες (g) Σάκχαρα (g) Φυτικές ίνες (g) Λιπαρά (g) Κορεσμένα (g) Αλάτι (g)
Ποσότητα 215 10 31 8 4,5 6 2 0,2

Μερίδες: 2

Όταν τα δοκιμάσεις θα καταλάβεις πόσο χορταστικό πρωινό είναι! Πώς να μην είναι άλλωστε συνδυάζοντας τόση πρωτεΐνη και φυτικές ίνες; Παρόλα αυτά θεωρείται ελαφρύ γεύμα.

Παρατήρησες επίσης, ότι δεν έχει ζάχαρη; Αντίθετα, εκμεταλλευόμαστε τη φυσική γλυκύτητα της ώριμης μπανάνας συμβάλλοντας παράλληλα και στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων!

Το αποτέλεσμα σε αυτό το πιάτο είναι μια υπόγλυκη γεύση στην οποία μπορείς να χτίσεις, προσθέτοντας λίγο γιαούρτι με μέλι και λιναρόσπορο ή και σταφίδα, όπως έχω κάνει και εγώ σε αυτή τη φωτογραφία! Άλλες φορές, θα βάλω λίγο ταχίνι ανάμεσα στα pancakes και μπορεί να συνοδεύσω με λίγο κεφίρ ή ρόφημα αμυγδάλου!

Περιττό να σας πω ότι είναι αγαπημένο πιάτο της κόρης μου από όταν ήταν μωρό ακόμη. Το επέλεξα μάλιστα σαν σνακ να έχουμε μαζί μας στα πρώτα αεροπορικά ταξίδια μας Ελλάδα-Σουηδία. Ένα τρόφιμο, δηλαδή, γνώριμο και αγαπημένο της για μια διαδικασία σε ένα περιβάλλον πολύ άγνωστο σε εκείνη!